FitnessFirst'in bu "guerilla marketing" uygulaması sayesinde artık fazla kilolardan kaçmak daha zor. Hollanda'da bulunan bu enteresan uygulama interaktif bir yolla çalışıyor. Otobüse binmek için gelen kişi durağa oturduğu anda tartıldığından habersiz yanındaki duvarda kilosunu ifşa etmiş oluyor. Sadece mavi rengin ve kilonun yazdığı bu duvarda altta da fitness merkezinin ismi olan FitnessFirst(önce fitness) var. Bu kombinasyon FitnessFirst'e çok büyük bir başarı sağlamış. Fazla kilolarıyla karşılaşanlar kendini fitness merkezinde buluyormuş. Gerçekten başarılı ve ilgi çekici.
Kiloya Bak, Fitness'a Koş
Gönderen
Tolgahan Noyan
Tarih: Salı, Şubat 23, 2010
Etiketler:
FitnessFirst,
guerilla marketing,
Hollanda,
reklamcilik
Kiloya Bak, Fitness'a Koş
2010-02-23T19:05:00+02:00
Tolgahan Noyan
FitnessFirst|guerilla marketing|Hollanda|reklamcilik|